onsdag 15 april 2009

Seg

Helgens arbete var lugnt men förkylningen gjorde det ändå jobbigt,4 dygn borta från familjen är lite väl mycket och man saknar dom hela tiden.

Jag tränade endast ett pass förra veckan och det verkar inte bli någon träning denna vecka heller,förkylningen ger sig aldrig...

Jag nyser och hostar om vart annat och blir mer och mer irriterad för varje dag utan träning.

Den enda fördelen är att mina armbågar och knän som jag under en tid har haft ont i får villa ett tag,alltså inget ont som inte har något gott med sig.

Efter att ha varit sponsrad i 15 år med kosttillskott så tappade jag sponsringen i ett nafs,
företaget som sponsrade mig gick i konkurs och det kommer att bli ett otroligt av bräck för mig.

Utan denna sponsring hade jag aldrig kunnat komma så långt som jag gjorde inom bodybuilding det skulle ha varit alldeles för kostsamt.

Jag får väl börja äta mer älgkött tills jag får tag på nån ny sponsor,allt brukar lösa sig i längden bara man försöker tänka positivt.

Vi hörs VIKINGWARRIOR.......

2 kommentarer:

  1. tråkigt med sponsringen christer, hoppas det löser sig.
    tillskott är dyrt tyvärr men gymvaruhuset.com har väldigt bra priser, och är generösa med rabatt.
    Dom sponsrar även folk med 20% rabatt.
    du borde kolla upp det:)

    SvaraRadera
  2. tja! jag tror inte att det blir något problem för dig, för att du verkar att ha en stark vilja och engangemang i det du tar dig för, så jag tror att du klarar dig i vilket fall även utan denna sponsor,så go for it.. du är en symetrisk begåvning som säkert kan även utan dessa sponsorer,så jag tror på dig och säkert många andra, så ta ditt älgkött,, det tror jag bra och väx utav bara helv...träna hårt jo...det kan du ju eller hur!!!!!!!!

    SvaraRadera