torsdag 21 oktober 2010

Sliten Viking





Den senaste veckan har varit hektisk, jag jagade 6 dgr i rad och lyckades att skjuta älg på ståndskall för Azzi.

Fägeljakten lyckades också,jag och Jonny gmp Granström hade en kanonjakt med bra väder och många fågelkontakter,Jonny fick skjuta sin första tjäder på ståndskall
efter Apollo som i vanlig ordning visade sin klass.

Träningsmässigt så ligger jag ganska lågt för tillfället,jag tränar ca 2-3 ggr i v
vilket är alldeles för lite enligt min mening.

Förhoppningsvis så blir det bättre längre fram när jaktsäsongen går mot sitt slut och man får mer tid över för träning.

Just nu känner jag mig ganska sliten pga en 112 kryssning som jag kom hem ifrån i morse,det var 24 timmar med mycket dricka och lite sömn och ett jävla ös.

Därför blir denna dag en dag i lugnets tecken,med lite käk en eld i öppenspisen och ryggläge framför tvn................

Ha det mvh Vikingen..........................

1 kommentar:

  1. Dag Christer,
    Hoppas du gillar, liksom jag av jaktsäsongen. ledsen att du inte har foton eller videor som visar dig under jakten. Viking krigare i actie.Groeten jaktsäsongen och en annan fin.

    SvaraRadera