söndag 28 november 2010

<





































Vintern har verkligen tagit sitt grepp och kylan (16- )gör att öppenspisen får göra rätt för sig.
Mysfaktorn får man inte heller glömma och varmt och skönt blir det.

Jag har haft en hyfsad vecka och det är nu 5 veckan som jag tränar fem pass och min vikt ligger nu på 109,5 kg.

Till veckan lägger jag om träningsupplägget och kör högreps i en vecka för att kroppen ska få vila lite från den tunga träningen och för att jag tycker att muskel utveklingen blir bättre när man kör lite lättare träning emellan åt.

Någon jakt har jag tyvärr inte hunnit med och det har ändå varit för kallt för att jaga med hund.

NEMO har hållit mig sysselsatt från morgon till kväll och jag hoppas verkligen att han lugnar ner sig snart.

Han är fortfarande vildare än vildast och totalt o rädd man kan ju bara hoppas att han lugnar ner sig snart.

Slänger in några bilder på Apollo och Nemo ....

Ha det mvh Vikingen...........






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar