tisdag 7 juni 2011

Ansiktsboken har kommit till skogen.....




Jaa helt otroligt men det är sant ,ansiktsboken har nått ända till skogen .

Har tidigare varit emot facebook men va faan man kan väl förändras,de förändringar som känns rätt är det ju ingen ide`att vara emot.

Samtidigt så vill jag ju utvecklas på alla plan så nu äre bara till och sökte upp mig på ansiktsboken om du vill.

Vad har då hänt mer sedan sist?jo jag har haft barnen hos mig en vecka snart och det är full fart från morgon till kväll,det tränas fotboll,spelas matcher och tillbringas mycket tid ute i det vackra sommarvädret (nice).

Jag har även hunnit med en fisketur till fisketriangeln i jämtland (Norråker,Svaningen,Strömmsund).

Det var jag och min Broder Foppa som drog iväg i dagarna 2 och fisket var ganska hyfsat med våra mått mätt,vi fick ca 10 fiskar och hade många på som tyvär släppte.

Den största vägde 3 kg och den minsta 1,2 kg så nu finns de fisk i frysboxen igen.

Träningen ligger lite lågt nu under sommaren men jag tränar 3 pass i v och det funkar förvånansvärt bra,väger i dagsläget ca 103 kg i god form.

Fick ett trevligt samtal i går från ägaren av Gasp,Better bodies han ville ha ner mig till Stockholm några dagar för att medverka i deras invigning av det nya huvudkontoret och lite festligheter (känns bra för egot att man inte är bortglömd).

Så om några veckor gör man en fantomen (Byter ut skogstrikåerna mot finbyxern o finskjorta och går i staden som en vanlig man).....

Ha det bra och lev väl och ta hand om din Själ mvh Vikingwarrior..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar