torsdag 16 juli 2009

Mina två största intressen : Byggning o fiske ;)




Det var nu några dagar sedan jag skrev sist,skulle ju sätta in lite bilder men kvaliteten blev inte vad jag hoppades på.

Jag har som vanligt varit och fiskat,först blev det trolling med min morbror i Revsundssjön i jämtland och sedan blev det en annan lite hemlig sjö som inhyser öring på upp till 14 kg.

Fisket blev både bra och dåligt men jag fick i alla fall 2 bra fiskedagar av 4,den största öringen var på 2,7 kg följt av några på 2,5kg och ett gäng runt 2 kg.


Jag slänger in några bilder ändå på en kille från Jämtland som heter Robin Persson,
Robin har enligt mig väldigt stort potential, om han förvaltar sina anlag och får
rätt vägledning kommer att kunna nå VM klass eller kanske ännu längre (lycka till Robin).

Mvh The Viking

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att läsa! Robin är en av mina allra bästa vänner! Fick själv träningsinspiration till tusen av att bara vara där och kika på alla tävlande å heja på! Det var grymt bra!! :)

    Mvh Susanne

    SvaraRadera