söndag 6 september 2009

Inte i går

Det var nu ett tag sedan jag tillbringade tid vid datorn och min blogg men nu är jag tillbaka igen.

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med en hel del,jaktsäsongen med fågeljakt och älgjakt är här så det blir mycket tid i skogen.

Jag jagar i snitt ungefär 3 dagar i veckan under 3 månader ,efter som jag jagar med hund så blir det mycket travande i skogen (4-6 timmar per tillfälle)=grym förbrännings träning och underbar avkoppling.

Även fiskesäsongen är igång så jag fiskar också en hel del,det blir trolling i ångerman älven och i de stora norrländska sjöarna .

Tro det eller ej men jag hinner även med 4 träningspass i veckan, just nu kör jag medeltung träning och formen känns hyfsad efter omständigheterna

Hav a nice day mvh Vikingwarrior........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar