tisdag 11 januari 2011

Helgerna avklarade




Ja nu va ja tebacks igen!helgerna avslutad så nu är man tillbaka i normala gängor(nästan).

Jobbar på i vanlig ordning på Ambulansen i Kramfors och har barnen varannan vecka,på
fredag kommer dom.

Det känns skönt att få ha dom en vecka igen dessutom så blir det en hel del mer att göra än när man är själv och då håller man formen bättre.

Jag har tränat på hela jul och nyår och spelade in en video som jag hade tänkt lägga upp men då var den inspelad i fel format (skit)men jag gör ett nytt försök i kväll när jag kör biccar .

Terroristen Nemo har faktiskt lugnat ner sig ett snäpp så nu är han hanterlig,det märks att han blir äldre och förståndigare för varje vecka som går och så länge man aktiverar honom så går det bra.

Om man inte aktiverar honom så får man skylla sig själv då kan han hitta på vilka tokigheter som hellst.

Det är min tredje finnspets och han är den klart livligaste,tjurigaste och mest energiska valp jag har haft.

Det är nu drygt 6 månader till jakten börjar igen och redan nu börjar jag att längta till dom tysta djupa norrländska skogarna,jag hoppas verkligen att det blir en lååång
viltrik höst.

Ha det bra och sköt om er mvh VIKINGWARRIOR..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar