torsdag 27 januari 2011

Tiden går



Då var jag här igen!
Livet leker och humöret är på topp,jag tränar 5 dagar i veckan och sköter kosten bättre och bättre.

Jag har under en allt för lång tid legat allt för lågt på protein,ca 220 g per dag men har nu höjt intaget till ca 350g och kroppen svarar genast.

Jag har mer energi och får en bättre fyllighet i muskulaturen,min vikt ligger fortfarande på ca 109 kg och formen är god.

Jag kör ganska mycket kosttillskott just nu (dyrt )men det funkar djävligt bra,
lägger upp schemat här så kan den som vill testa.

Morgon 50 g wheyprotein,10g bcaa,2000mg HMB,4 omega 3

Lunch 30 g wheyoprtein,10 g bcaa

Innan och under träning 6 tabl muscle pump(nos)5g kreatin,gainer på 100g kolisar ocg 50 g protein,5g bcaa

Efter träning 4 skopor muscle gene activator =1g Alpa-leucin-beta-hydroxy-beta-methylbuterate-malate.


Innan sänggående 40 g nattprotein,2000 mg hmb,4 kapslar zma.


Detta upplägg funkar garanterat men glöm inte att sköta matintaget,sömnen,vilan .

Ha de bra och kör hårt mvh Vikingwarrior......

1 kommentar:

  1. Ett mycket bra upplägg...kan även rekomendera att köra Calcium och magnesium tillskott utöver de vanliga...Sedan är EAA riktigt bra innan, under å efter träning...Jag undrar lite kring muscle gene activator...va e de för produkt? Vilket märke använder du?
    Kul inlägg annars, alltid roligt å veta kost upp lägg samt tillskotts upplägg..skriv gärna mer tips kring sådant framöver :)

    /Jonas

    SvaraRadera