tisdag 19 maj 2009

Länge sen sist





Ja jag vet ,det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen jag ska skärpa mig.

Vad har då hänt sedan sist ? ja det gamla vanliga ,fiske ,träning,och arbete i en salig blandning.

Efter torsdagens fisketur med Boström så blev det fiske med min mormbror på fredag och jag blev än en gång utklassad.

Min morbror fick 5 sty och jag endast 3 sty, dessutom så kunde han ta reda på 3 sty fina bitar medan jag snällt fick returnera mina pga underzise (45 cm).

På lördag fiskade jag med foppa (min barndomskamrat som är som en bror)det var lite

vatten som släpptes förbi kraftverket i Sollefteå så fisket blev svårt men vi

lyckades ändå fånga 8 havsöringar så dagen blev ganska lyckad till slut.

På kvällen grillade vi och fixade med båten inför den kommande trollingsäsongen,

vi har nu bildat ett trollingteam som består av mig Christer Vikingwarrior Norman,

Peter foppa Forsberg och Ove devils ink Jansson .

Vi kommer att premiär tävla på midnattstrollingen i betarsjön första helgen i juni,

may the size be with us.

När det gäller träningen så försöker jag ånga på som vanligt i hederlig varrior anda

med vilja , tålmodighet och tjurighet.

Ha det bra och glöm ej att ta tillvara på dagen..........

MVH VIKINGWARRIOR................................................

1 kommentar: