torsdag 29 april 2010

Tja!



Det var nu ett tag sedan jag skrev på min blogg men nu är jag tillbaka.

Det har varit en hektisk tid med mycket jobb och mycket träning,
tyvärr så har jag ännu inte haft tid att fiska (fiskeabstinens)men om gudarna vill så ska jag göra årets premiärtur på måndag.

Jag tränar på för kung och fosterland och det går sakta men säkert åt rätt håll,
Vikten ligger på 108-109 kg och gubbformen blir bättre och bättre.

Jag slänger in några bilder från förra veckan.

Ha det mvh VIKINGWARRIOR.........

1 kommentar:

  1. tjena... ja din gubbform är det då inget fel på. utan den är mycket inspirerande för ögat..den form och storlek du har drömmer många av dom yngre om, men det bygger man inte upp på bara ett år precis, utan man måste dedikera sin själ i det...och det gör ju du...så kör hårt..(målis)

    SvaraRadera