onsdag 11 maj 2011

Det rullar på

Livet går på av bara farten ,jag ägnar mycket tid på mig själv och gör saker som jag gillar och då är det skogen ,älven,gymet och barnen som gäller.

Ikväll var vi och tittade på Apollos valpar,dom är 6,5 veckor nu och otroligt gulliga det finns 3 sty kvar till försäljning så känner du någon som vill ha en Finsk spets så är det bara att ringa mig.

Träningen går hyffsat bra och jag är i otroligt bra form med tanke på att jag inte deffar,jag vägde mig i dag och vikten ligger på 104,5 kg.Många undrar om jag ska tävla och visst finns tanken där men jag tror nog att posebrallorna får fortsätta att samla damm.

Jag försöker att leva här och nu och vad som händer i framtiden får jag se då,huvudsaken är att jag gör det jag mår bra av och att jag fortsätter att utvecklas som människa.

Ha det bra och sköt om er och glöm inte att följa era Hjärtan.

Slänger in en film på valparna .



1 kommentar: