söndag 8 mars 2009

Lite av varje


Sitter och tittar på en jaktfilm som handlar om jakt på skogsfågel i Norge,längtar nu ännu mera till hösten.För er som är intresserad av natur och jakt kan jag varmt rekommendera filmen ,den heter (JAKT I SKOGSFLUGELNS RIKE),det enda som stör mig är att det skjuts för mycket.

När man har jakt och fiske som sina intressen så följer ett visst ansvar,man dödar endast det man skall ha för eget bruk,En riktig Fiskare och Jägare värnar om djuren och naturen .

Girighet och överutnyttjande är alltid fel..... värna därför om moder jord (vi har den till låns av våra barn).


Den här veckan har jag kört 4 pass som vanligt och har medvetet kört väldigt lite kosttillskott.

Att alltid använda sig av samma träningsprogram,samma kost och samma kosttillskott medför ofta att man kommer till en platå i utvecklingen därför är mitt råd att man skall variera dessa

delar,därför nollar jag kosttilskotten någon vecka emellanåt.


När det gäller mitt matintag så äter jag inte klassisk byggarmat.Nej det är inget för mig det ska vara hemlagad husmanskost ,jag äter allt från kyckligfile och ris till blodbröd fläsk och gräddsås (fettrycks mat) den senare är kanon om du ska ladda inför hårt hårt benpass .


Ett normalt kostintag för the Varrior ser ut som följer.

Mål 1: 200 g kolhydrater och 60 g protein (havregrynsgröt,mjölk och en gainer)


Mål 2 :50 g protein från proteindrink


Mål 3 : 40 g protein och 100 g kolhydrater från kycklingfile och ris.


Mål 4 : 50 g protein från proteindrink


Mål 5 : 40 g protein och 10o g kolhydrater från älgbiffar ,kokt potatis och gräddsås i lagom mängd.


Mål 6 efter träning :50 g protein och 100 g kolhydrater från gainer


Kvällsmål : 40 g protein och 30 g kolhydrater från älghamburgare med grovbröd ,rå lök ,stekt ägg,boston gurka.Natt i Natt


No pain no gain !

1 kommentar: