tisdag 10 mars 2009

Marklyft 240 ggr 5

8 kommentarer:

  1. Grymt!
    Synd att jag inte prickade dig när ja var ner och tränade med Andreas Strömberg på lovet. Tror du satt i bastun :)
    Roligt med film!
    Kör hårt, du är en grym förebild!

    SvaraRadera
  2. starkt gjort, har sett dig nån gång på bollstahallen brukar träna där ibland.
    skulle behöva lite hjälp med min träning för att utvecklas bättre. vore schyst om du kunde lägga några väll valda ord mvh J
    mina stats
    längd:182
    vikt:80.8kg

    SvaraRadera
  3. Mycket bra! Ser stark ut annars!!

    Mvh

    Sami Mulari

    SvaraRadera
  4. Det ser tungt ut på filmerna.
    Jag har sett att du är intresserad av jakt.
    Jag jobbar som skogsmaskinsförare och fick idag se en bäver på mindre än 10 meter är det vanligt?
    lycka till med träningen

    SvaraRadera
  5. Änteligen har du börjat träna som en man...kom till mitt gym ( the dark and terrefying dungeon)å kör en par pass i veckan..så gör du samma repsantal på 300 om 3 mån.

    SvaraRadera
  6. Tjena Christer!Bra vikter du kör på.5 på 240kg motsvarar en 270kg,och det kan jag tänka att du drar lätt.Du ligger lite före mig i marken,så nu måste jag lasta på mer nästa ryggpass haha.Ha det bra.

    SvaraRadera
  7. Roligt att du kör hårt ,jag skulle tro att du snart är ikapp och förbi mig.
    Ha det bra grabben.

    SvaraRadera
  8. Starkt men ingen vidare stil/teknik på lyften..
    Om du inte skärper dig kommer jag knäcka dig inom ett decenium.....

    Mvh
    Martin Hedström

    SvaraRadera