onsdag 4 mars 2009

Vilodag


Onsdag och vilodag, körde ett ryggpass igår som gick halvhyffsat .

Jag avslutade passet med en 6 på 230 i marklyft och körde stångrodd i övningen efter där jag gjorde en 6 på 150 strikt,det känns som om styrkan är på väg tillbaka men det är väldigt viktigt att värma bra och att öka vikten långsamt annars kommer skadorna .


Löpträningen i förra veckan var ingen hit ,jag fick kraftiga smärtor i knän och fotleder och fick vila en extra dag för att kunna köra ben.

Löpträning kanske inte är något för mig men jag ger inte upp så lätt,jag fortsätter några veckor till och utvärderar sedan om det går att fortsätta.


Tänk på att det förflutna inte går att ändra på ,Men det gör framtiden.


Have a nice day

4 kommentarer:

  1. Hmm...så du har börjat löpa du med nu, är det Beach2009 som hägrar?? vill inte höra nå mera glåpord nu när jag står på löpbandet nere på gymet, haha.. =P

    //Fitnesspojken

    SvaraRadera
  2. Tjena Christer.
    Kanon bra blogg du har. Enkel utan en massa "krussiduller" och mycket bra läsning. Kul att läsa om din träning och att få inspiration och tips från en gedigen byggare.

    Keep up the good work.
    Macke

    SvaraRadera
  3. Äntligen en blogg utan en "massa krussiduller".
    Du kan räkna med att du har en läsare iaf :)
    kör på med bloggen och skriv ofta :)

    Mvh: Krille

    SvaraRadera
  4. Löpträning....låter duktigt svintråkigt!! Nä..på vilodagarna ska man jobba skogen,rilla å ricka rännvin..hehe..

    SvaraRadera