onsdag 12 augusti 2009

Bara arbete


Jag har nu jobbat 4 helger i rad och har 2 kvar innan jag får en ledig helg igen .
Jag har under en tid jobbat 150 % pga ett kommande båtköp(behöver pengar),men det börjar snart bli dax för lite mindre arbete och mer fritid ,jaktsäsongen är ju på antågande så då blir det fullt ös i skogen.

I helgen som var så jobbade jag på behandlingshem och där blev det morgon promenader,
styrketräning,och mycket fiske(passar mig perfekt).

Idag har jag och Emelie,Jonathan hållit på med veden som ska värma oss under den låååånga kalla vintern,Anna har skött om oss med mycket god mat och andra husliga göromål.

På eftermiddagen körde jag ett tungt rygg-bicebs pass så nu blir det en tidig kväll,

Natt i natt mvh Vikingwarrior.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar