onsdag 18 november 2009

Seg




Det är nu 3 veckor sedan jag såg solen ,det är grått ,regnigt och skitväder och det börjar faktiskt ta lite på humöret.

Som tur är så har man mycket som skänker glädje,en fin familj,träning,jakt,fiske och dessutom så är jag frisk ,vad mer kan man önska sig.

Jag har jobbat ganska mycket under en tid både på ambulansen och behandlingshemmet
och det har inte blivit så mycket träning men jag försöker åtminstone att träna 3 ggr i veckan.

Att träna 3 ggr i v känns som för lite men jag tror att det ibland kan vara bra för kroppen att träna lite mindre vissa perioder,det är mindre risk att man blir övertränad och skadad om man tar det lugnare ibland.

I går var jag till doktorn och fick axeln undersökt och röntgad ,jag hoppas verkligen att det går att fixa min axel för om det inte går kommer det nog att bli svårt att fortsätta att träna på elitnivå...

Ha det och sköt om er mvh Vikingen......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar