onsdag 3 februari 2010

Trött


Är nu hemkommen efter nattens arbete,känner mig trött och slut så nu blir det någon timmes sömn sedan kommer barnen hem vid 1430.

Ikväll åker vi ner till k-fors där Emelie`ska rida på ridskolan och Jonathan och jag drar till gymet för lite armträning.

I går körde jag ett bra ryggpass på bollstahallen,det gick hyfsat med tanke på att
jag inte kört tungt på länge.

Jag lyckades bränna av en 10 på 200 i mark i sista setet så lite styrka finns det ändå kvar.

Hur mår jag då i övrigt ? jo ganska bra med tanke på omständigheterna,det är mina underbara barn som hjälper mig mest .

Deras livsglädje och förmåga att leva i nuet smittar av sig på mig ,dessutom så har man hela tiden någonting att göra när dom är i närheten bla att kittlas och busa men även viktigare saker som läxläsning mm.

Nog om detta ,lev väl och ha det MVH Vikingwarrior..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar