onsdag 22 december 2010

Julen är snart här




Tjabba alla med människor där ute i det kalla SVERIGE.....

Hoppas att ni alla får en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

Själv så har jag tränat på som bara faan i 6 v och formen är otroligt bra med tanke på åldern och att jag har misskött mig så länge.

Tyvärr så börjar jag bli förkyld så här lagom till Jul därför botar jag det med ordentligt med STARKSPRIT I KVÄLL (smile).Terroristen Nemo går som vanligt på för fullt,
han skäller på allt ,biter på allt,skiter på allt ,pissar på alllt mm mm mmm mmmmmm mmmmmmmmmmm.

Hoppas nu att Starkspriten tar död på alla bakterier och virus så att jag blir pigg till Julen.

För er som är i samma situation så har ni receptet för att bota förkylning här...Obs Receptet är från mina grannar och dom spottar ej i glaset och dom är män av hårt virke....

1 Helrör blanksprit (helst kolat)1 halv liter hemgjord lingondricka(lingon är hårdvaluta) värm lingondrick an och spriten så att den nästan kokar .

Häll i dig allt på högst 2,5 timmar, du ska även vara klädd i varma kläder ,typ ute kläder när du sedan vaknar så är du djävligt blöt och törstig.
Gå och duscha och drick 15 cl starksprit sedan till sängen (SOV).

Är du fortfarande förkyld när du vaknar så kan jag bara tillägga ,det funkar inte alltid bara nästan.
God Jul på er MVH VIKINGWARRIOR......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar