måndag 13 juni 2011

Kör på

Jaa Vikingen kör på för fullt,livet känns bättre än på många år och jag har funnit mig själv och min själ.

Märkligt att det ska ta 43 år innan det händer men som någon sa till mig,de flesta lever ett helt liv och finner den aldrig.

Hur finner man sin själ kanske du undrar ,jo vägen in i din själ går genom ditt hjärta
det är känslor som kommer från ditt hjärta som öppnar vägen in i din själ.

Din själ är den du egentligen är det är därifrån kärlek ,glädje sanning har sitt ursprung och du kan välja om du vill leva med dessa 3 som riktlinje i allt du säger gör är och känner.

Vi blir vad vi tror på,tänker på ,känner och gör i alla situationer under hela vårat liv .

Frågan är bara vilken man egentligen vill vara och det är där själen och hjärtat kommer in i bilden,följer du dessa 2 så känner du vem du är och vill vara.

Jaa Vikingen har både ytligt och djupt att komma med i sin blogg men det ena utesluter inte det andra min vän.

Sköt om dig och här veckan Vikinga ord

Det finns inga villkor, inga omständigheter, inga problem som kärleken inte kan lösa. Kärlek, för dig själv och andra, är alltid lösningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar