lördag 11 juli 2009

Byggartävling


Gårdagens tävling i bodybuilding och fitness som gick av stapeln i Timrå utanför Sundsvall var nog en av dom bästa tävlingarna jag varit på.

Det var fullsatt i lokalen och publiken var allt annat än tyst, 120 decibel mest hela tiden .

Det som ändå imponerade mest var i vilken form många av dom tävlande var i,dessa nybörjare hade verkligen gjort hemläxan.

Jag är grymt imponerad av de tävlande ,det är ju ingen lek att ta sig till toppform
och att ställa sig på en scen för första gången men samtliga deltagare gjorde det med bravur.

De tävlande uppträdde även mycket sportsligt och det var inga sura miner när domarnas beslut ropades upp(heder åt er tävlande).

Vid alla tävlingar är det många som jobbar i det dolda,så jag vill även passa på att tacka arrangörerna ,domarna,sponsorer mm för ett arrangemang i Vikingwarriorstil dvs
högljut,varmt och med ett jävla drag......

Jag kommer att lägga in en hel del bilder inom några dagar..så håll utkik,nu ha ja
int tid och skriv nå mer (ska ut och fiska).

Vi hörs mwh Vikingwarrior........

3 kommentarer:

  1. så otroligt bra tävling, jag blev tagad till 1000 att träna hårdare nu! man blev sugen att provtävla. men det saknas kunskap /massa för min del.
    men bättre ska jag bli, kul att du delade ut priser :)
    jag skulle vilja bli nåns byggares adept så man kan få tips och råd, två järnor är ju bättre än en.mvh johan

    SvaraRadera
  2. Hör av dig så kanske jag kan hjälpa dig,vi kan i alla fall prata om det....Mvh V warrior.

    SvaraRadera
  3. Tjena!
    Det va trevligt att få träffas o få lite tips o råd, ska du ner på SM?
    mvh/Johan(Robin Perssons -75 coach)

    SvaraRadera