lördag 25 juli 2009

Trött


Trött och slut efter en hel natt med fiske på nipstadsfisket i ånger manälven,det kom upp 6 laxar och 3 havsöringar mellan 2-9 kg.

Hur gick det då för the varrior ? jo jag lyckades få en havsöring på mellan 7-8 kg men vid hovning upptäckte vi att den var felkrokad och då säger reglerna att man måste återutsätta fisken (tuff shit men det är bara och gilla läget).

Jag har nu endast 6 dagar kvar på min semester och det har regnat mest hela tiden ,man börjar faktiskt bli lite less men vi vet ju alla att efter regn kommer solsken.

Som tur är så har jag 1 månad semester kvar ,och den kommer jag att ta ut i oktober då jakt och fiskesäsongen är som bäst,
det kommer det att bli många jakt och fiske
turer och förhoppningsvis många oförglömliga minnen.

vw......
Mvh

1 kommentar:

  1. Hej Christer,
    Jag ville bara säga att jag älskar följande du blogg. Jag tycker om att se och läsa vad en kroppsbyggare innebär att ha en utbildad kropp som du. Jag olso älskar fisk och jaga berättelsens. Men kombinera de båda. Pose och flex medan du fiska och jaga. Det skulle vara jättebra. Viking krigare i sin naturliga enviremant.Sorry min svenska är inte så bra

    SvaraRadera