tisdag 15 september 2009


Efter en underbar helg med hotelvistelse ,god mat och dryck så är jag tillbaka på banan igen.

I går måndag var jag och min familj ute i skogen på lite jakt,svampplockning och korvgrillning,vädret var underbart och skogen var full av kantareller men tom på skogs fågel.Min son Jonathan tyckte att det var synd att vi inte fick skjuta något men när han fick grilla korv så kom han på andra tankar.

Tyvär så blev avslutningen på dagen inte den bästa,min dotter Emelie ramlade av när hon var och red och fick tillbringa natten på sjukhus pga hjärnskakning och en hel del skrapsår och blåmärken.

Som ambulans sjukvårdare så har man sett och varit med om en hel del och man vet hur lätt det kan gå väldigt illa,därför känns det väldigt skönt att det gick så pass bra som det gjorde.

Träningen flyter på som vanligt förrutom min (jävla axel)som krånglar hela tiden,om det inte blir någon bättring snart måste jag nog fixa en remiss till någon axelkirurg.

Bye Bye mvh The viking

2 kommentarer:

  1. tråkigt det där med dottern, hoppas hon mår bra nu.
    Och dessa axlar var och varannan har ju för fan ont:D aja skött om dig och träna på

    SvaraRadera
  2. Tjena, vart i norrland kommer/bor du? är själv norrläning. vore kul att veta :) kör hårt!

    SvaraRadera