onsdag 7 oktober 2009

Lugnt och skönt


Skönt med ledighet,känner mig nästan som ferdinand under kork eken.
Hösten innebär själslig och kroppslig återhämtning och som ni redan vet är det naturen,jakten,fisket som ger mig lugn och ro.

Det är nu 3 år sedan jag tävlade sista gången och när jag ser på gamla filmer /bilder från den tiden så måste jag erkänna att posebyxorna lockar,men tyvärr så lockar inte dietandet så någon tävling blir det nog inte.

Träningen fortsätter jag dock att hålla på med och erkännas kan att jag absolut inte slarvtränar, vikingen kör hårt och ofta.

Ha det mvh Vikingwarrior.................

1 kommentar:

  1. Ja som jag skrivit tidigare i ngn komentar hoppas jag att få se dig på sm igen, Guldet väntar juh på dig ;)

    Skämt å sido...förstår vad du menar med dietandet!

    Men somsagt you still got it!!

    Ha D Gott

    SvaraRadera