lördag 20 november 2010

Veckorna går

Nemo pappa christer och jonte


















Emelie och nemo










Veckans byte










Vintern har tagit sitt grepp om VIKINGENS Land...








Har haft en vecka med både goda och dåliga händelser,tänker inte gå in på det dålig eftersom att det är för personlig.

Vi tar det positiva i stället,jag har mina underbara barn hos mig ännu en vecka (skönt)dessutom så har jag fått 2 härliga dagar i ännu oskövlade tjädermarker.

Jag lyckades att skjuta 1 orrtupp och var nära på en tj.tupp men den drog innan skott kunde släppas.

Det bästa av allt är ju ny tillskottet NEMO,en finnspets valp från tjäderfjäderns kennel i Vännes.

Han är 8 v gammal och har energi som en duracell kanin,det pinkas och busas från morgon till kväll och jag får inte speciellt mycket skönhetssömn ( men det har inte hjälpt förrut heller).

Emelie min dotter är till stor hjälp och är jätte duktig på att ta hand om busfröet,
tur är väl det för annars skulle det inte bli mycket gjort för vikingen.

Nä nu har jag inte tid längre ! busfröet håller på att äta upp mina jaktkängor,
vi hörs mvh Vikingwarrior...........

1 kommentar:

  1. Underhållande med valpar =)
    Hoppas de är bra med dig!!
    /Marie

    SvaraRadera