torsdag 11 november 2010

Snart Kingfredag.

Tjädermarker som än så länge klarat sig från skogsbolagens Skövling av MODER JORD....














Vikingaskog..

















Tjädertupp på flykt....

















Denna tupp knäppte jag bara med kameran..






Det har nu gått en vecka sedan senast ,tiden bara rinner iväg och man hinner bara med hälften av vad man har planerat.

Trots dåligt med tid så har jag hunnit med 2 jaktdagar och lyckats fälla 1 orrtupp efter Apollo.

Tyvär så verkar det som att jakten kan vara slut för den här säsongen pga den förbannade snön som alltid kommer för tidigt och gör det nästan omöjligt att jaga med träskällare.

Det enda man nu kan göra är att snöra på pjäxorna och skida ut och jaga toppfågel
eller tänka tillbaka på en lyckad jakthöst med många oförglömliga minnen (Tack Apollo).

Den enda fördelen med att jaktsäsongen går mot sitt slut är att jag kan ta upp träningen på en högre nivå dvs hårdkörning som bara faaan.

Det är nu 3 veckan jag tränar på för fullt och kroppsvikten har ökat med 2 kilo jag äter på mycket mer och har höjt intaget av kolisar och protein med 100g och 150g + att jag kör kreatin ,yohimbe,och 7-keto .

Det var länge sedan jag var så taggad som jag är nu , troligtvis beror det på att jag under nästan 4 månader endast tränat 2 pass i veckan.

Jag känner mig laddad ,pigg och motiverad och det var det många år sedan jag kännde samma glädje att träna.

Jag har nu tränat i snart 20 år och ändå känner jag ett ständigt behov av att träna, om man får vara pigg och frisk kanske man fortfarande är i gång om 20 år till.....

Sköt om er och ha en trevlig helg mvh VIKINGWARRIOR...........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar