fredag 24 april 2009

Ännu en Fredag

Jag har nyss varit ute på prommis i 30 min,fick för mig att jag skall börja promenera 3 ggr i veckan så att man kan hålla gubbfläsket borta.

När det gäller min löpar karriär så är den nog över,jag fick bara ondare och ondare i
knäna för varje gång jag var ute, så jag har bestämt mig för att lägga löpträningen på hyllan.

Idag blir det däckomläggning på förmiddagen och sedan blir det armträning,god mat och
en kväll med familjen.

Ha en trevlig helg, vi hörs THE VARRIOR.......

1 kommentar:

  1. hej the warrior..... jo jag var i sundsvall idag för att köpa mitt vanliga kosttillskott som jag vanligtvis gör varje månad vid min löneutbetalning,men till min stora förvåning så var det stängt!! konkurs eller omflyttning jag har ingen aning, tråkigt tycker jag i alla fall för killen som drev stället tyckte jag om,han talade väldigt gott om the warrior.... och det inte helt utan anledning eller hur. så jag får se mig om efter någon annan att göra mina inköp ifrån. så ha det bra och kör utav bara helve..!!

    SvaraRadera