lördag 4 april 2009

Lördag


Har nyss kommit in från en löprunda som var allt annat än rolig,kombinationen minusgrader och regn ,tung klumpig kropp och dåliga skor gjorde rundan till ett äventyr.

Jag har nu kört en vecka efter det nya programmet och träningsvärken är kraftig,jag är öm från hälsenan och ända upp i nacken, nice...

Ikväll blir det fest och lite starkvaror , ska försöka att inte tanka på vanligt varrior-vis: dvs allt eller inget.

Ni som känner mig vet att jag inte precis spottar i glaset när det beger sig men jag har under åren insett att alkohol och träning ej är en bra kombination , så nu mera blir det sällan fest för mig.

Ha en trevlig helg

VIKINGWARRIOR

1 kommentar:

  1. Glömmer aldrig vollybollen borta i SKOG omkring -98.Var törstig som fan. Fick smaka av dej utav 1,5 l flaskan ,trodde det var vatten ,visades att det var SKOGSBLOMMAN.Första gången man fick se två stycken trängas i en FORD SCORPIO .Du och Persson.Powerlifting! the strongest sport.

    SvaraRadera