fredag 6 februari 2009

Kingfredag

Nyss hemmkommen från nattskiftet på amulansen i Kramfors,känner mig hyffsat pigg till skillnad från min son Jonathan som har feber.Idag händer inte så mycket ,tänkte ta det ganska lugnt ,laga mat ,träna och ha fredagsmys med min underbara familj.Träningapasset igår gick ganska bra (ömmar bra i storkbenen).Lägger här upp mitt nuvarande benprogram.
Då kör vi! Repsen 10,8,6,6 följs i varje övn alltså 1 tioreppare,1 åttareppare,och 2 tuuunga sexreppare..Övningar som körs är benböj,haklift,benspark,bencurl,sittande och stående vadpress.Under en period av 4 v kommer benpassen att se ut på detta sätt sedan ändras övningar, repsantal .Vilan mellan seten bör ej överstiga 2 minuter och glöm ej att göra några uppvärmningsset samt att stretcha.
Lägger in en bild på de kosttillskott jag använder nu ,men glöm ej att du även måste äta ,äta äta.




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar