tisdag 2 juni 2009

Ett tag sedan sist


Frugan hemma och familjen är åter samlad (sköönt).

Det har varit en dryg vecka med mycket arbete och göromål här hemma så tiden att sitta framför datorn har ej prioriterats,men nu är jag tillbaka igen.

Anna kom hem i fredags och hennes resa hade varit väldigt trevlig med mycket god mat och dryck och bra väder.

I helgen var det som ni vet kanooonväder så jag tog tillfället i akt att åka på en trollingtur till den jämtländska revsundssjön som ligger mellan bräcke och gällö.

Sjön var spegelblank och det var inte ett moln på himlen , till en början var fisket trögt men efter några timmar lyckades vi hitta ett ställe där fisken nappade bra.

Vi lyckades landa 13 sty öringar mellan 2,6 kg och 8 hg men vi tog naturligtvis inte reda på alla utan återutsatte 7 sty för tillväxt (viktigt att inte överutnyttja våra naturresurser).

I går måndag blev det ett tungt bröst o axelpass som gick hyfsat men jag saknar det riktiga draget i kroppen ,jag har inte tagit kreatin eller nitrit oxid på 2 månader så nu är det dags igen.....


Det brukar bli ganska bra svar på den blandningen tillsammans med gainers och proteindrinkar så nu blir det full fart framåt......


Have a nice one..... The varrior....

1 kommentar:

  1. skönt att få komma ut i naturen, skönt att du kan köra tungt i bänk ska köra tyngre nästa vecka jag då hjävlar... mvh johan

    SvaraRadera