måndag 22 juni 2009

Månadag


En ny vecka igen ,nyss hemkommen från gymet det blev bröst och axelträning igen.
Det blir 3 veckor med fokus på kontakt och explosivitet,men jag kör ändå ganska tungt och ligger på ett reps antal på 14,12,10,8 i varje övning.

Denna period är uppbyggande och inte så styrkeökande och vilan mellan seten ligger på max 1,45 min.....

Hur har då helgen varit ? jodå jag fick jobba röven av mig medans många av er var ute och röjde,jag jobbade 25,5 timmar i sträck från lördag till söndag och fick endast 2 timmars sömn.

Men efter 9 timmars sömn så var man med i matchen igen,idag blev det morgonprommis ,matlagning ,en stund i solstolen och sedan gymet.

Ha det och ta till vara på sommaren Mvh Vikingwarrior......

1 kommentar:

  1. Du bara krigar på, riktigt roligt att se!
    Bilden är inte på dagsformen va?
    Om du har tryckt upp några affisher till tävligen i timrå så skulle jag kunna sätta upp några på Steel Gym om det vore av intresse!

    /Eric K

    SvaraRadera