onsdag 17 juni 2009

Lill lördag


Tja ! Va faan är sommaren man kan nästan tro att det är höst, den enda fördelen är väl att det inte finns någon mygg.

Idag har det varit en lugn dag med matlagning,handling och träning av
tunntarms armarna.

Det blev ett bra pass med god intensitet och kraften börjar sakta men säkert att komma tillbaka.

Jag har efter en lång tid med minimala mängder av kosttilskott (1 proteindrink om dan) precis börjat med min speciella byggarblandning .

Den består av 3 proteindrinkar a 50 g protein, 1 supergainer på 125 g kolisar och 50 g protein ,1 kreatinfuel loading ,6 g bcaa uppdelat på 3g före samt 3 g efter träning
sist men inte minst en dos nitritoxid , dessa kosttilskott är min nuvarande dygnsdos...

Jag väger för tillfället ca 112 kg (morgonvikt)och tänker försöka hålla ner kolisarna och fettet lite för att förbättra formen .

Have a nice one The Varrior............

Slänger in en bild på kosttilskotten jag använder nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar